ADVERTORIAL “Van likes en shares kun je geen brood kopen”
HOORN – Social Blue, internationaal expert in het genereren van leads & klanten via Facebook, organiseert op 28 januari en 23 februari 2016 de Social Blue Academy. In één dag tijd leren de experts van Social Blue ondernemers hét geheim van de smid: hoe je tegen lage investeringen meer omzet genereert via Facebook.
Veel ondernemers focussen hun marketingstrategie voor Facebook vooral op engagement – het realiseren van zoveel mogelijk likes, shares en comments. “En dat is zonde,” vindt business developer en trainer Kevin Bruggink van Social Blue. “Want van likes en shares kun je geen brood kopen, maar ze zijn wél een middel om jouw doel te bereiken.” MKB’ers laten volgens Bruggink de zeer interessante advertentiemogelijkheden die Facebook biedt massaal links liggen.
Ontdek het geheim van de experts: topresultaten tegen lage inkoopkosten
“Wat veel ondernemers bijvoorbeeld niet weten, is dat je met Facebook advertenties zeer eenvoudig lokale doelgroepen kunt bereiken. Maar ook bij het verzamelen van e-mailadressen en telefoonnummers is Facebook onmisbaar” vertelt Kevin. “We leren MKB’ers en ZZP’ers tijdens de training graag hoe ze dat slim aanpakken. Want als je weet wat je doet, kun je met Facebook tegen relatief lage investeringen in no time zeer hoge conversies (downloads, inschrijvingen, verkopen) realiseren.”
Social Blue is internationaal expert op het gebied van Facebook advertisement en werkt als enige in de branche performance based. Klanten betalen enkel voor daadwerkelijk verzamelde kwalitatieve leads (potentiële klanten). Die strategie is haalbaar, omdat de marktleider op het gebied van Facebook advertising precies weet hoe het medium werkt. En die kennis willen ze graag met ondernemers delen.
Praktische Facebooktraining – ga direct aan de slag
Wil jij als ondernemer meer consumenten bereiken, je klantenkring vergroten of meer verkopen in je winkel of webshop? Dan is de Social Blue Academy een uitkomst. Tijdens de praktische training ga je direct zelf aan de slag en leer je:
- Hoe Facebook precies in elkaar zit.
- Hoe je op een creatieve manier activerende teksten schrijft en afbeeldingen kiest die aanzetten tot actie.
- Hoe je slim doelgroepen kiest en optimaliseert.
- Hoe je campagnes en advertentiesets aanmaakt.
- Het grote geheim van Social Blue: hoe je campagnes analyseert en optimaliseert, zodat je tegen lage kosten de hoogst mogelijke resultaten behaalt.
Data: 28 januari en 23 februari
Locatie: Social Blue, Nieuwe Steen 27, Hoorn
Kosten: €399 exclusief btw
Meer informatie en inschrijven via: www.socialblueacademy.com