HOORN – Een van de bekendste distilleerderijen van Nederland heeft besloten om haar mediazaken neer te leggen bij twee bureaus. Reclamebureau TAPE is verantwoordelijk voor concept en creatie, Abovo Media voor de mediastrategie, -planning, -onderzoek en -executie. De samenwerking is direct van gestart gegaan, de aftrap vond afgelopen zaterdag plaats met een crossmediale campagne met landelijke tv, online en social media.
“Naast de creatieve samenwerking met TAPE zochten we een partij die ons strategisch kon adviseren op mediavlak. In Abovo vonden we een goede partner, waarbij een uitgebreide doelgroepanalyse en pragmatische blik ons nieuwe inzichten heeft gegeven. We kijken erg uit naar de samenwerking.” aldus Karina Zuiderveen brand manager Hooghoudt.
“Hooghoudt is een inspirerend Nederlands merk vol vakmanschap en traditie. Wij gaan met alle plezier de uitdaging aan om de mooie producten van Hooghoudt nog sterker onder de aandacht brengen bij de doelgroepen.”, aldus Niels Bruinsma strategisch directeur Abovo Media.
“Met deze campagne willen we drie dingen laten zien: waarom Hooghoudt zo’n cool bedrijf is, jenever zo’n interessant product is en hoe je Premium Jenever kunt drinken.”, aldus creative director Tobias Camman van TAPE.
Hooghoudt
Sinds 1888 houdt familiebedrijf Hooghoudt zich bezig met het ontdekken van rijke smaken en weten ze als geen ander hoe mensen samene laten genieten. Door al deze jaren ervaring en liefde voor het vak zijn zij een begrip geworden inet ontwikkelen van jenevers en bitters, zoals Premium Jenever, Bruine Jenever en Beerenburg.