• Home
  • Zakelijk
    • alkmaarinbedrijf
    • noordkopinbedrijf
    • waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Nieuws
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Verdieping
    • Columns
    • Starter vd Week
    • Radio
  • Agenda
  • Regio vacatures
  • Contact
ZakelijkNHN
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WestfrieslandRegio
    • WaterlandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WestfrieslandRegio
    • WaterlandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
ZakelijkNHN
No Result
View All Result

Campagne GOUD start in 2016 na einde Kaap Hoorn

redactie Door redactie
24 juni 2015
in Westfriesland
0
Campagne GOUD start in 2016 na einde Kaap Hoorn
0
SHARES
4
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter
Geerdink_goud
Ad Geerdink eerder tijdens presentatie over ‘GOUD’. Input en visie van belangstellende zijn van invloed op campagne GOUD voor Hoorn.

HOORN – Het Toeristisch Platform Hoorn (TPH) houdt op woensdag 1 juli 2015 een inspiratie avond voor zowel particulieren als zakelijke belangstellenden. Tijdens deze avond wordt het resultaat van de ontwerpwedstrijd bekend gemaakt, wordt stilgestaan bij het praktische effect van de Halve Maen en Kaap Hoorn 400, en wordt toegelicht wat de vervolgstappen gaan worden van GOUD. De vervolgstappen moeten leiden tot een ‘doe-club’, waarbij de input en medewerking van enthousiastelingen essentieel zijn.

Concept GOUD

Vorig jaar presenteerde het TPH het concept GOUD. Het concept was niet helemaal nieuw, maar de uitwerking is wel concreter geworden. “We hebben dit concept tijdens twee bijeenkomsten met onze achterban en ook anderen die interesse hebben voor de promotie van Hoorn besproken. Een enkele kritische noot daargelaten merken wij dat er draagvlak is voor het concept en dat er ook veel mensen bereid zijn om hun steentje bij te dragen,” aldus Rob van Loon namens TPH.

Van Loon vervolgt: “Wat ons betreft gaan 400 jaar Kaap Hoorn en GOUD fantastisch hand in hand. Kaap Hoorn ís tenslotte een GOUDen verhaal. En juist omdat er in 2015 zoveel communicatie is rond 400 jaar Kaap Hoorn en de komst van de Halve Maen, hebben wij ervoor gekozen om niet in 2015, maar in 2016 van start te gaan met GOUD als concept voor de toeristische promotie van Hoorn.” Het doel van TPH is om eind 2015 samen klaar te staan om in 2016 met GOUD het stokje over te nemen van 400 jaar Kaap Hoorn.

ADVERTISEMENT

Vervolg ontwerpwedstrijd

Deze avond vraagt TPH de aanwezigen om een advies uit te brengen op 3 voorgelegde GOUD ontwerpen die ingezonden zijn via de landelijke ontwerp wedstrijd. Van Loon: “Wij hopen dat belanghebbenden hier massaal bij aanwezig zijn, om ons te helpen met het maken van een goede keuze. Wij vertellen dan ook welke ideeën er zijn voor de toekomst van de toeristische promotie van Hoorn.”

Doe-club in oprichting

Jan Haring licht namens Ondernemers Stad Hoorn (OSH) toe hoe in de ogen van OSH en TPH de ‘doe club’ eruit komt te zien. Hierover zijn reeds gesprekken gevoerd tussen OSH, TPH en Gemeente Hoorn (Wethouder Ben Tap). “Input en visie bij de keuzes die we nu willen maken horen we graag tijdens deze bijeenkomst,” aldus voorzitter TPH Rob van Loon.

Samenstelling Toeristisch Platform Hoorn

Voorzitter: Rob van Loon (Hoorn Events), Leden: Rob Baltus (Koninklijke Horeca Nederland, afdeling Hoorn), Ron Dol (Stichting Hoorn Kunst en Cultuur), Chris Holman (Ondernemers Stad Hoorn), Ad Geerdink (Westfries Museum), Lars Houben (VVV), Marcel Serlier (VVV), Kees Stumpel (Stichting Hoornse Havens), René van den Broeke (Stichting Museumstoomtram), Gert van der Valk (Van der Valk Hotel Hoorn) en
Theo Viset (Hoornse Stadsfeesten)

Deze bijeenkomst vindt plaats bij Cinema Oostereiland en de inloop is vanaf 19:30 uur. Het plenaire programma is van 20:00 uur tot 21:00 uur. Aansluitend is er een borrel. Opgave voor de avond is gewenst, dit kan via goudhoorn@gmail.com

Tags: CampagneGoudhoornInspiratiesessieToerismeToeristisch Platform HoornTPH
Previous Post

Enza Zaden grijpt net naast Familiebedrijven Award 2015

Next Post

Wind Energy Solutions BV failliet, hoop op doorstart

Next Post
Wind Energy Solutions BV failliet, hoop op doorstart

Wind Energy Solutions BV failliet, hoop op doorstart

Recente berichten

  • Geriant viert 25-jarig bestaan met focus op toekomst van dementiezorg
  • Dit zijn de 30 genomineerden voor Beste Onderneming van Noord-Holland 2025
  • Van bakfiets tot Europese bloemenspecialist: de nieuwe generatie Jong neemt het roer over
  • Gratis met de bus voor automobilisten in Noord-Holland-Noord; ‘alternatief uitproberen’
  • Kraakman BV breidt dealernetwerk uit na faillissement GroeNoord
[INSERT_ELEMENTOR id="231479"]
  • Home
  • Nieuws
  • Zakelijk
  • Verdieping
  • Contact

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WestfrieslandRegio
    • WaterlandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Regio vacatures
  • Contact

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.