• Home
  • Zakelijk
    • alkmaarinbedrijf
    • noordkopinbedrijf
    • waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Nieuws
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Verdieping
    • Columns
    • Starter vd Week
    • Radio
  • Agenda
  • Regio vacatures
  • Contact
ZakelijkNHN
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WestfrieslandRegio
    • WaterlandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WestfrieslandRegio
    • WaterlandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
ZakelijkNHN
No Result
View All Result

Budget Thuis kiest voor Abovo Media als mediapartner

redactie Door redactie
9 maart 2020
in Westfriesland
0
Budget Thuis kiest voor Abovo Media als mediapartner
0
SHARES
5
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

HOORN – Budget Thuis (onderdeel van de Nuts Groep) heeft gekozen voor Abovo Media als mediapartner. Abovo Media is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de cross-mediale strategie, de uitvoering van de offline inzet en de begeleiding en een deel van de uitvoering van de online inzet.

Het Amsterdamse Popcorn Brain heeft het creatief concept verzorgd. “Een goed samenspel tussen de drie partijen (Budget Thuis, Popcorn Brain en Abovo Media) heeft geleid tot de mooie campagne ‘Werkt Gewoon ;)’ die vandaag van start is gegaan”, meldt Abovo op haar website.

Samenwerking werkt gewoon

Niels Bruinsma, verantwoordelijk voor de Strategie bij Abovo Media geeft aan: ‘Binnen een extreem competitieve markt een nieuw merk lanceren blijft een uitdaging. De complete strategie is onderbouwd met customer journey en doelgroep insights en ook de uitvoering en optimalisatie wordt nauwlettend via attributie en effectonderzoek gevolgd. We zijn trots op deze mooie samenwerking, want die ‘werkt gewoon’!

ADVERTISEMENT
Previous Post

Afsluiting door werkzaamheden Leeghwaterbrug N242

Next Post

Laat je bedrijf zien tijdens event ‘Kom Binnen Bij Bedrijven Dagen 2020’

Next Post
Laat je bedrijf zien tijdens event ‘Kom Binnen Bij Bedrijven Dagen 2020’

Laat je bedrijf zien tijdens event 'Kom Binnen Bij Bedrijven Dagen 2020'

Recente berichten

  • De 100 meest innovatieve mkb-bedrijven van Nederland zijn bekend
  • Dit zijn de 15 finalisten van de NHN Business Awards 2025
  • KVK onderzoek: ondernemers zetten nauwelijks stappen rond Europese AI-wetgeving
  • Nieuwe SBI-codes van kracht in het KVK Handelsregister
  • Steeds meer ondernemers kiezen voor het digital nomad-bestaan
[INSERT_ELEMENTOR id="231479"]
  • Home
  • Nieuws
  • Zakelijk
  • Verdieping
  • Contact

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WestfrieslandRegio
    • WaterlandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Regio vacatures
  • Contact

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.