• Home
  • Zakelijk
    • alkmaarinbedrijf
    • noordkopinbedrijf
    • waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Nieuws
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Verdieping
    • Columns
    • Starter vd Week
    • Radio
  • Agenda
  • Regio vacatures
  • Contact
ZakelijkNHN
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WestfrieslandRegio
    • WaterlandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WestfrieslandRegio
    • WaterlandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
ZakelijkNHN
No Result
View All Result

Supermarkt Deen wil in mei eigen loyaliteitskaart en App starten

redactie Door redactie
11 februari 2020
in Westfriesland
0
Supermarkt Deen wil in mei eigen loyaliteitskaart en App starten
0
SHARES
5
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

HOORN – De Hoornse Supermarktketen Deen gaat een eigen loyaliteitsprogramma starten. Het plan is om dit programma in mei te gaan lanceren in combinatie met een grote reclamecampagne.

Directieleden Joost Deen en Marcel van de Kerkhof vertellen aan vakblad Distrifood over dit plan. “Het gaat om een vernieuwing van onze app. Daar is ook een functionaliteit in opgenomen waarmee klanten kunnen sparen voor vouchers voor korting op hun boodschappen.”

App en kaart

De klanten kunnen via een App of een fysieke kaart hun aankopen registeren en sparen voor kortingen. Hoe het loyaliteitsprogramma gaat heten is nog niet bekend. “De naam van het programma houden we nog even voor onszelf. Het wordt echt supergaaf,” aldus Joost Deen. Wij als redactie zetten ons geld op de naam ‘DailyDeen’.

ADVERTISEMENT

Het pas in de markt waar veel klantdata steeds meer waarde krijgt. Deen is zeker niet de eerste met een dergelijk spaarsysteem. De bonuskaart van Albert Hein is waarschijnlijk de bekendste in de supermarktbranche. Recent heeft Lidl haar spaarprogramma gelanceerd onder de naam Lidl Plus.

Tags: Featured
Previous Post

Nog enkele kaarten voor gratis workshops ‘Liefde voor je Vak’-week

Next Post

Column Robert-Jan Knook: Liefde voor je Vak

Next Post
Column Robert-Jan Knook: Liefde voor je Vak

Column Robert-Jan Knook: Liefde voor je Vak

Recente berichten

  • Geriant viert 25-jarig bestaan met focus op toekomst van dementiezorg
  • Dit zijn de 30 genomineerden voor Beste Onderneming van Noord-Holland 2025
  • Van bakfiets tot Europese bloemenspecialist: de nieuwe generatie Jong neemt het roer over
  • Gratis met de bus voor automobilisten in Noord-Holland-Noord; ‘alternatief uitproberen’
  • Kraakman BV breidt dealernetwerk uit na faillissement GroeNoord
[INSERT_ELEMENTOR id="231479"]
  • Home
  • Nieuws
  • Zakelijk
  • Verdieping
  • Contact

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WestfrieslandRegio
    • WaterlandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Regio vacatures
  • Contact

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.