HOORN – Na een uitgebreide bureau-oriëntatie heeft Suzuki gekozen voor Abovo Media als mediapartner voor haar dealernetwerk. Abovo uit Hoorn gaat voor alle Suzuki-dealers in Nederland de media-uitingen in de specifieke gebieden verzorgen. De landelijke campagnes worden lokaal doorvertaald en versterkt.
Susanne van Vegchel, manager Branding & Media bij Suzuki Nederland: “De ondernemende aanpak en de lokale expertise van Abovo Media waren voor ons belangrijke overwegingen om voor Abovo te kiezen. Abovo heeft veel kennis van de lokale markt zodat we per verzorgingsgebied van de Suzuki dealers precies de juiste kanalen in kunnen zetten. Wij zien uit naar de samenwerking die per 1 juli gestart is.”
‘mooie merknaam’
Peter Aangeenbrug, Account Director bij Abovo Media is blij met deze samenwerking: “Wij zijn er ontzettend trots op dat Suzuki voor ons gekozen heeft en zien uit naar deze samenwerking. De lokale verspreidheid van het dealernetwerk in combinatie met de mooie merknaam, zijn voor ons de juiste ingrediënten voor een sterke en effectieve media-aanpak. Om het dealernetwerk van Suzuki zo optimaal mogelijk te kunnen bedienen, hebben wij speciaal voor de dealers een dashboard gecreëerd, waar we per verzorgingsgebied van de dealers de digital marketinginzet en resultaten inzichtelijk maken. Op deze manier kunnen we campagne-effecten per gebied meten en optimaliseren waar nodig.”
Over Suzuki
Suzuki is fabrikant van slimme en efficiënte auto’s, waarbij volop innovatieve technieken worden toegepast. Suzuki heeft in Nederland een dicht netwerk van dealers, waardoor er altijd een Suzuki-dealer in de buurt zit.