• Home
  • Zakelijk
    • alkmaarinbedrijf
    • noordkopinbedrijf
    • waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Nieuws
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Verdieping
    • Columns
    • Starter vd Week
    • Radio
  • Agenda
  • Regio vacatures
  • Contact
ZakelijkNHN
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WestfrieslandRegio
    • WaterlandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WestfrieslandRegio
    • WaterlandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
ZakelijkNHN
No Result
View All Result

Calex wil bekender worden via Abovo Media

redactie Door redactie
8 september 2017
in Westfriesland
0
Calex wil bekender worden via Abovo Media
0
SHARES
4
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

HOORN – Calex, een Nederlandse specialist in licht en sfeer, gaat flink aan de naamsbekendheid bouwen met een uitgebreide mediacampagne. Hiervoor is Abovo Media uit Hoorn als mediapartner gekozen.

Momenteel loopt de campagne online via social- en display-advertising. Vanaf deze week zijn ook de verschillende tv-commercials en uitingen in print en digital-out-of-home zichtbaar. Abovo Media is verantwoordelijk voor de mediastrategie en -planning, inkoop, creatie en het monitoren van de effecten van de gehele campagne.

Ellen Diermanse, marketingmanager van Electro Cirkel waarvan Calex een van de merken is: “Abovo Media is enorm betrokken binnen de samenwerking en beschikt over de juiste strategische kennis” Mouringh den Dunnen, salesdirector bij Abovo Media: “We zijn er trots op om Calex als klant te mogen verwelkomen. Een merk met lef en creativiteit, iets wat goed bij ons past.”

ADVERTISEMENT
Tags: Featured
Previous Post

Waarom luisteren mijn medewerkers niet? [ADV]

Next Post

Uitzending 9 september 2017: Nieuwe omroep en terugblik op Zomerondernemer

Next Post
Uitzending 9 september 2017: Nieuwe omroep en terugblik op Zomerondernemer

Uitzending 9 september 2017: Nieuwe omroep en terugblik op Zomerondernemer

Recente berichten

  • KVK-onderzoek: Ondernemers missen ruimte voor vernieuwing
  • Tuinbouw Ondernemersprijs viert 40-jarig jubileum in Duin- en Bollenstreek; nominatie start binnenkort
  • Petra Jansen op de Haar treedt per 1 januari toe tot bestuur KVK
  • De 100 meest innovatieve mkb-bedrijven van Nederland zijn bekend
  • Dit zijn de 15 finalisten van de NHN Business Awards 2025
[INSERT_ELEMENTOR id="231479"]
  • Home
  • Nieuws
  • Zakelijk
  • Verdieping
  • Contact

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WestfrieslandRegio
    • WaterlandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Regio vacatures
  • Contact

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.