• Home
  • Zakelijk
    • alkmaarinbedrijf
    • noordkopinbedrijf
    • waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Nieuws
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Verdieping
    • Columns
    • Starter vd Week
    • Radio
  • Agenda
  • Regio vacatures
  • Contact
ZakelijkNHN
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WestfrieslandRegio
    • WaterlandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WestfrieslandRegio
    • WaterlandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
ZakelijkNHN
No Result
View All Result

Calex wil bekender worden via Abovo Media

redactie Door redactie
8 september 2017
in Westfriesland
0
Calex wil bekender worden via Abovo Media
0
SHARES
4
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

HOORN – Calex, een Nederlandse specialist in licht en sfeer, gaat flink aan de naamsbekendheid bouwen met een uitgebreide mediacampagne. Hiervoor is Abovo Media uit Hoorn als mediapartner gekozen.

Momenteel loopt de campagne online via social- en display-advertising. Vanaf deze week zijn ook de verschillende tv-commercials en uitingen in print en digital-out-of-home zichtbaar. Abovo Media is verantwoordelijk voor de mediastrategie en -planning, inkoop, creatie en het monitoren van de effecten van de gehele campagne.

Ellen Diermanse, marketingmanager van Electro Cirkel waarvan Calex een van de merken is: “Abovo Media is enorm betrokken binnen de samenwerking en beschikt over de juiste strategische kennis” Mouringh den Dunnen, salesdirector bij Abovo Media: “We zijn er trots op om Calex als klant te mogen verwelkomen. Een merk met lef en creativiteit, iets wat goed bij ons past.”

ADVERTISEMENT
Tags: Featured
Previous Post

Waarom luisteren mijn medewerkers niet? [ADV]

Next Post

Uitzending 9 september 2017: Nieuwe omroep en terugblik op Zomerondernemer

Next Post
Uitzending 9 september 2017: Nieuwe omroep en terugblik op Zomerondernemer

Uitzending 9 september 2017: Nieuwe omroep en terugblik op Zomerondernemer

Recente berichten

  • Geriant viert 25-jarig bestaan met focus op toekomst van dementiezorg
  • Dit zijn de 30 genomineerden voor Beste Onderneming van Noord-Holland 2025
  • Van bakfiets tot Europese bloemenspecialist: de nieuwe generatie Jong neemt het roer over
  • Gratis met de bus voor automobilisten in Noord-Holland-Noord; ‘alternatief uitproberen’
  • Kraakman BV breidt dealernetwerk uit na faillissement GroeNoord
[INSERT_ELEMENTOR id="231479"]
  • Home
  • Nieuws
  • Zakelijk
  • Verdieping
  • Contact

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WestfrieslandRegio
    • WaterlandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Regio vacatures
  • Contact

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.