ZWAAGDIJK – Jumbo Zwaagdijk start vanaf 18 april met het thuisbezorgen van boodschappen in een groot deel van West-Friesland. Klanten kunnen bestellen via Jumbo.com en de Jumbo app voor smartphone en tablet. Vervolgens bezorgen medewerkers van de winkel de boodschappen bij de klanten. Desgewenst tot in de keuken.
“We weten dat veel van onze klanten op verschillende manieren en momenten boodschappen willen doen. Vaak komen zij hier in de supermarkt, maar op sommige momenten kiezen zij er voor om hun boodschappen online te doen, bijvoorbeeld omdat er weinig tijd is of wanneer er veel producten nodig zijn voor een verjaardagfeestje”, aldus Monique Ravenstijn, onderneemster van Jumbo Monique Zwaagdijk. “We hadden al de mogelijkheid om boodschappen op te halen bij het Pick Up Point in onze winkel, maar nu gaan we ook thuisbezorgen. Zo bieden wij onze klanten maximale keuze om boodschappen te kunnen doen hoe, waar én wanneer zij willen.”
Thuisbezorgen
De supermarkt organiseert thuisbezorging vanuit de winkel. Een vertrouwd gezicht uit de winkel brengt de boodschappen bij de klant. Filiaalmanager Jaco Huijssoon legt uit: “Jumbo garandeert naast de laagste prijs en het grootste assortiment ook de beste service. De bezorging van boodschappen geven we dan ook niet zo maar uit handen.”
Wanneer klanten kiezen voor thuisbezorgen, hebben zij de keuze uit twee tijdsvakken van drie uur, in de ochtend of in de avond. Bij het plaatsen van de bestelling kunnen klanten aangeven waar hun voorkeur naar uit gaat. Vanaf donderdag 13 april kunnen klanten hun bestellingen plaatsen om deze vanaf dinsdag 18 april thuis te laten bezorgen.
Op Jumbo.com kunnen klanten zien of er ook bij hen thuis wordt bezorgd. De kosten zijn zes euro per bestelling en bij 70 euro ontvangt de klant 1 euro korting op de bezorgkosten.