• Home
  • Zakelijk
    • alkmaarinbedrijf
    • noordkopinbedrijf
    • waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Nieuws
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Verdieping
    • Columns
    • Starter vd Week
    • Radio
  • Agenda
  • Regio vacatures
  • Contact
ZakelijkNHN
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WestfrieslandRegio
    • WaterlandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WestfrieslandRegio
    • WaterlandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
ZakelijkNHN
No Result
View All Result

Simon Loos wint marketingprijs voor #100dagen100chauffeurs

redactie Door redactie
3 april 2017
in Westfriesland
0
Simon Loos wint marketingprijs voor #100dagen100chauffeurs
0
SHARES
4
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

WOGNUM – Met een doortimmerde presentatie en klinkende resultaten wist transportbedrijf Simon Loos 30 maart tijdens het Logistiek Marketing Event de prijs voor beste marketing in de wacht te slepen. De prijs was een kroon op het succes van de campagne #100dagen100chauffeurs.

Het transportbedrijf pitchte tijdens het event de campagne en de resultaten waarmee in honderd dagen maar liefst 182 nieuwe chauffeurs zich hadden aangemeld. Andere finalisten die meedongen naar de prijs waren PostNL Fulfillment, Maersk Line en Mammoet Road Cargo.

Jury

De jury had tijdens de prijsuitreiking lovende woorden voor het verhaal van Simon Loos: “De onderneming slaagt erin van werving en selectie bijna een evenement te maken. 100 chauffeurs in 100 dagen maakt van alle betrokkenen ambassadeurs van het bedrijf.” Met het winnen van de trofee laat Simon Loos volgens de juryvoorzitter bovendien zien dat je ook met een klein marketingteam en bescheiden budget een sterke campagne kunt voeren.

ADVERTISEMENT

Marketingteam

Liesbeth Dolman en Lars van der Zee vormen met 1,5 fte geen groot, maar wel blijkbaar wel een creatief marketingteam. In haar presentatie benadrukte Liesbeth dat ‘samen op weg’ aan de basis ligt van Simon Loos, en het juist o.a. de focus op strategische samenwerking met de organisatie was die bijdroeg aan de overweldigende resultaten van de campagne. De prijs is daarmee ook een opsteker voor alle andere collega’s.

NT Marketing Trofee

De NT Marketing Trofee wordt jaarlijks toegekend aan de organisatie die zijn marketing het beste heeft georganiseerd. De jury, die dit jaar naast voorzitter Michel Schuuring (NT) bestond uit Branko Schuurman (DHL), Lisette van der Pijl (Port-able) en Jaap Toorenaar (ARA), let daarbij op drie criteria: marketingstrategie, marketingcampagne en eindresultaten. Het oordeel van de jury is voor 80% bepalend voor het eindresultaat; de congresdeelnemers hebben met hun stem 20% invloed.

Prijs

De winnaar van de NT Marketing Trofee mag zich één jaar lang de beste marketingorganisatie in de transport & logistiek noemen. Aan de prijs is een marketingcampagne verbonden ter waarde van € 5.000,-, ter besteding aan uitingen in de media van Nieuwsblad Transport.

Previous Post

Abovo Media lanceert fullservice label voor digital advertising

Next Post

Nieuw 50-eurobankbiljet vanaf dinsdag 4 april in omloop

Next Post
Nieuw 50-eurobankbiljet vanaf dinsdag 4 april in omloop

Nieuw 50-eurobankbiljet vanaf dinsdag 4 april in omloop

Recente berichten

  • Geriant viert 25-jarig bestaan met focus op toekomst van dementiezorg
  • Dit zijn de 30 genomineerden voor Beste Onderneming van Noord-Holland 2025
  • Van bakfiets tot Europese bloemenspecialist: de nieuwe generatie Jong neemt het roer over
  • Gratis met de bus voor automobilisten in Noord-Holland-Noord; ‘alternatief uitproberen’
  • Kraakman BV breidt dealernetwerk uit na faillissement GroeNoord
[INSERT_ELEMENTOR id="231479"]
  • Home
  • Nieuws
  • Zakelijk
  • Verdieping
  • Contact

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WestfrieslandRegio
    • WaterlandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Regio vacatures
  • Contact

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.