HOORN – Het digitale medialandschap heeft de afgelopen jaren een enorme vlucht genomen. Meer dan ooit is digital advertising een essentieel onderdeel van de crossmediale marketingmix. Niet als doel op zich, maar als onmisbaar middel voor een goed resultaat. Digital advertising gaat verder dan alleen media-inkoop. Minstens zo belangrijk zijn factoren als strategie, planning, optimalisatie, datamanagement en creatie van middelen en platformen. Abovo Media heeft al deze factoren samengebracht onder één hub: Digital Brixx.
Rein Vogel, directeur Digital & Trading van Abovo Media, licht nieuwe label toe: “Digital Brixx is voor Abovo een logische volgende stap. Wij hebben inmiddels zoveel kennis en kunde opgedaan in vrijwel alle disciplines van digital marketing, dat wij deze hebben samengebracht onder één label. Digital Brixx past naadloos in ons streven de klant zorgeloos de beste online oplossingen te bieden, waarbij het uitgangspunt is dat het geheel méér is dan de som der delen.”
Alle online mogelijkheden binnen handbereik
Digital Brixx is onderdeel van Abovo’s eigen aanbod, maar is ook een zelfstandige entiteit. Rein Vogel: “Die keuze is simpel. Wij vinden dat je alle disciplines in huis moet hebben voor een compleet aanbod van digital marketing, waarbij ook een mix van online en offline advertising mogelijk moet zijn. Wie echter kiest voor alleen digital advertising heeft met Digital Brixx alle mogelijkheden voor handen.”
Digital Brixx biedt alle disciplines op het gebied van digital marketing. Vogel: “Wij bieden alle bouwstenen voor succesvol digitaal adverteren. Deze kunnen als totaalpakket worden afgenomen, maar ook separaat. Het doel is altijd hetzelfde: resultaat. Iedere opdrachtgever moet op basis van eigen voorkeur en ons advies in staat zijn de gewenste doelen te behalen op een doordachte en simpele manier. Dat is onze missie met Digital Brixx.”