• Home
  • Zakelijk
    • alkmaarinbedrijf
    • noordkopinbedrijf
    • waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Nieuws
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Verdieping
    • Columns
    • Starter vd Week
    • Radio
  • Agenda
  • Regio vacatures
  • Contact
ZakelijkNHN
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WestfrieslandRegio
    • WaterlandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WestfrieslandRegio
    • WaterlandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
ZakelijkNHN
No Result
View All Result

Deen van plaats zeven naar top 3 MVO supermarkt van Nederland

redactie Door redactie
30 maart 2017
in Westfriesland
0
Deen van plaats zeven naar top 3 MVO supermarkt van Nederland
0
SHARES
13
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

HOORN – Vorige week is Deen Supermarkten met een 7,39 verkozen tot 3e MVO supermarkt van Nederland. Het klantenonderzoek werd uitgevoerd door GFK in opdracht van Foodmagazine. In de verkiezing van vorig jaar eindigde Deen nog op een zevende plaats.

De winnende Supermarktketen werd Plus. Zij kregen van de eigen klanten voor het derde jaar op rij het hoogste rapportcijfer voor maatschappelijk verantwoord ondernemen meldt Foodmagazine. Jan Linders blijft de nummer twee.

“Wij zijn bijzonder trots op dit mooie resultaat en willen jullie hartelijk danken voor jullie vertrouwen. Wij blijven ons maatschappelijk en duurzaam inzetten en gaan natuurlijk voor een eerste plek in 2018!”, aldus het feestelijke bericht op de eigen facebookpagina.

ADVERTISEMENT

Maatschappelijk verantwoord ondernemen

Op de website geeft de Hoornse supermarktketen aan dat duurzaam ondernemen al meer dan 80 jaar vanzelfsprekend is. “Als familiebedrijf staan we midden in de samenleving. Door elke keer een klein beetje meer te doen, blijven wij ons op een duurzame manier ontwikkelen. Ons duurzaamheidsbeleid is opgedeeld in 5 hoofdpijlers: Duurzaam, Sociaal, Milieu, Gezondheid en Medewerkers.”

Previous Post

Informatieavond Broodfonds Westfriesland in oprichting

Next Post

‘Ik hou van hoorn wordt een succes als we samenwerken’

Next Post
‘Ik hou van hoorn wordt een succes als we samenwerken’

'Ik hou van hoorn wordt een succes als we samenwerken'

Recente berichten

  • Geriant viert 25-jarig bestaan met focus op toekomst van dementiezorg
  • Dit zijn de 30 genomineerden voor Beste Onderneming van Noord-Holland 2025
  • Van bakfiets tot Europese bloemenspecialist: de nieuwe generatie Jong neemt het roer over
  • Gratis met de bus voor automobilisten in Noord-Holland-Noord; ‘alternatief uitproberen’
  • Kraakman BV breidt dealernetwerk uit na faillissement GroeNoord
[INSERT_ELEMENTOR id="231479"]
  • Home
  • Nieuws
  • Zakelijk
  • Verdieping
  • Contact

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WestfrieslandRegio
    • WaterlandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Regio vacatures
  • Contact

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.