HOORN – De Nederlandse divisie van Ceva Santé Animale, een wereldwijd snel groeiende veterinaire farmaceutische bedrijf, heeft voor alle mediazaken van het consumentenmerk Feliway gekozen voor Abovo Media uit Hoorn.
Fabienne Maes, marketingmanager Ceva Santé Animale: “We hebben gezocht naar een strategische partner die net even iets meer biedt en ons nieuwe inzichten kan geven. Abovo laat de strategie naadloos aansluiten op onze doelstellingen. In combinatie met de kennis van de lokale en landelijke markt brengen zij ons verder.” Feliway biedt naar eigen zeggen oplossingen voor ongewenst kattengedrag.
Niels Bruinsma, strategisch directeur Abovo: “We hebben een diepgaande strategie ontwikkeld voor het consumentmerk Feliway om het huidige marktaandeel te verstevigen. Met een grootschalige campagne gaan we extra mediadruk ontwikkelen in meerdere doelgroepen.”
Over Ceva Santé Animale
Ceva Santé Animale is als onderdeel van de Ceva-groep al meer dan 20 jaar actief In Nederland. De slogan ‘Samen, voor méér dan alleen diergezondheid’ is een getrouwe weergave van de missie en kernwaarden. De organisatie hecht aan de talrijke interacties die dier met mens verbinden. Niet alleen op economisch gebied, maar ook op het gebied van welzijn en gezondheid.