• Home
  • Zakelijk
    • alkmaarinbedrijf
    • noordkopinbedrijf
    • waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Nieuws
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Verdieping
    • Columns
    • Starter vd Week
    • Radio
  • Agenda
  • Regio vacatures
  • Contact
ZakelijkNHN
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WestfrieslandRegio
    • WaterlandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WestfrieslandRegio
    • WaterlandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
ZakelijkNHN
No Result
View All Result

Abovo Media gaat voor Grutto ‘samen op weg naar nobel en smaakvol vlees’ promoten

WestfrieslandinBedrijf Door WestfrieslandinBedrijf
7 januari 2021
in Hoorn, Nieuws, Westfriesland Regio, westfrieslandinbedrijf
0
Abovo Media gaat voor Grutto ‘samen op weg naar nobel en smaakvol vlees’ promoten

Campagnebeeld Grutto.com

0
SHARES
2
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

HOORN – Grutto (voorheen Koopeenkoe.nl en diverse andere sites waar consumenten vlees van koeien, varkens, kippen, herten, kalkoenen en geiten kunnen bestellen) heeft alle online en offline media-activiteiten bij Abovo Media/Maxlead ondergebracht. De samenwerking gaat deze week van start met de eerste tv-campagne van het bedrijf.

Anders omgaan met vlees is wat ze bij Grutto elke dag doen. Samen met lokale boeren bieden ze dieren een goed leven en door consumenten online hun vlees direct bij de boer te laten bestellen, maken ze de keten korter en de verspilling kleiner. Dat het concept aanslaat, blijkt wel uit de vele klanten in Nederland, Duitsland en Groot-Brittannië. Maar de ambitie van Grutto reikt verder. De vandaag gelanceerde campagne, die door Abovo Media/Maxlead is bedacht, geproduceerd en ingekocht, is volgens de eigenaren een belangrijke stap richting nobel en smaakvol vlees.

Natuurlijke, gezonde en verspillingsvrije vleessector

Khalil Seyed Mehdi, directeur Grutto: “Nederlanders willen te veel en te goedkoop vlees eten. Daardoor is er een vleesindustrie ontstaan die te veel broeikasgas uitstoot en ten koste gaat van boeren en dierenwelzijn. Wij willen hier verandering in brengen en zorgen dat we teruggaan naar de natuurlijke manier van vlees produceren. Ik ben blij dat we nu, na het succes van onze Duitse (tv-) campagnes, met Abovo Media/Maxlead ook Nederland gaan laten zien dat iedereen heel gemakkelijk kan bijdragen aan een natuurlijke, gezonde en verspillingsvrije vleessector.”

ADVERTISEMENT

Kick-off van een creatieve samenwerking

Evert Dijkstra, Client Service Director Abovo Media, heeft hoge verwachtingen van de samenwerking, die pas begin december 2020 is gestart: “Dat we deze eerste crossmediale campagne in zo’n korte tijd samen hebben weten te realiseren, bevestigt de goede match tussen beide bedrijven. Vanaf het eerste contactmoment was het duidelijk dat we dezelfde visie en passie op het gebied van data, creatie en media hebben en dat zie je nu al terug in deze campagne. We kijken er dan ook enorm naar uit om samen met Grutto een constructieve samenwerking op te tuigen en voor hen met behulp van onze ‘Spotanalyzer’ direct alle resultaten inzichtelijk te maken.”

Tags: Abovo Media
Previous Post

Aart Jan Van der Meijden nieuwe directeur Pipelife in Enkhuizen

Next Post

Hoorn gaat gedupeerde ondernemers bellen; ‘Zelf hulp vragen is moeilijk’

Next Post
Hoorn gaat gedupeerde ondernemers bellen; ‘Zelf hulp vragen is moeilijk’

Hoorn gaat gedupeerde ondernemers bellen; ‘Zelf hulp vragen is moeilijk’

Recente berichten

  • Geriant viert 25-jarig bestaan met focus op toekomst van dementiezorg
  • Dit zijn de 30 genomineerden voor Beste Onderneming van Noord-Holland 2025
  • Van bakfiets tot Europese bloemenspecialist: de nieuwe generatie Jong neemt het roer over
  • Gratis met de bus voor automobilisten in Noord-Holland-Noord; ‘alternatief uitproberen’
  • Kraakman BV breidt dealernetwerk uit na faillissement GroeNoord
[INSERT_ELEMENTOR id="231479"]
  • Home
  • Nieuws
  • Zakelijk
  • Verdieping
  • Contact

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WestfrieslandRegio
    • WaterlandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Regio vacatures
  • Contact

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.