WERVERSHOOF – Hubo formule is vernieuwd, een nieuw logo en een nieuw concept. Ook de vestiging in Wervershoof is geheel aangekleed in de nieuwe huisstijl van de doe-het-zelf keten.
Theo en Jessica Vertelman zijn erg content met hun nieuwe winkel uitstraling. Theo: “Ik heb in 2015 een aantal maanden mogen meedraaien bij het hoofdkantoor van Hubo en in die periode is er een basis gelegd van deze nieuwe aanpak. Hubo wordt nog meer servicegericht. Dit komt voort uit de behoefte dat men meer persoonlijke aandacht wil, minder tijd heeft voor klussen en misschien minder handig wordt. Vandaar de mogelijkheid om Hubo in te schakelen voor onder andere meet- en montagediensten. Zo had je eerst -doe het zelf- daarna -doe het samen- en nu -wij doen het voor je- of te wel #Hubohelpt.”
Multimate ook Hubo
Het aantal Hubo winkels zal vanaf 2020 groeien met de Multimates. Deze worden allemaal omgevormd naar Hubo. “Multimate wil af van het grootschalige en wil ook meer gericht meewerken met de consument. Hubo heeft altijd een uitzonderlijke rol gespeeld in deze markt, mede omdat de plaatselijke Hubo vaak is ontstaan uit een bouwbedrijf met de bijbehorende kennis van zaken.”
Assortiment
De winkel cq showroom van Hubo Wervershoof is flink onder handen genomen. Zowel het assortiment in de winkel als de maatwerk producten zoals schuifwandkasten, horren, binnen- en buitenzonwering zijn nu nog overzichtelijker uitgestald.
Foto en tekst: Binding.nl/De Beer Grafimedia