• Home
  • Zakelijk
    • alkmaarinbedrijf
    • noordkopinbedrijf
    • waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Nieuws
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Verdieping
    • Columns
    • Starter vd Week
    • Radio
  • Agenda
  • Regio vacatures
  • Contact
ZakelijkNHN
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WestfrieslandRegio
    • WaterlandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WestfrieslandRegio
    • WaterlandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
ZakelijkNHN
No Result
View All Result

Hoornse ondernemende vrouwen starten Influencer marketingbureau

redactie Door redactie
4 september 2019
in Westfriesland
0
Hoornse ondernemende vrouwen starten Influencer marketingbureau
0
SHARES
4
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

HOORN – Twee jonge ondernemende vrouwen uit Hoorn starten hun Influencer marketing bureau. Kirsten Lofers Adema die naam maakte als ‘hardloopmeisje van Hoorn’ tijdens de periode van haar succesvolle hardloopblog ‘Girl on the Run’ en Denise Bosma tot voor kort werkzaam als accountmanager bij een groot mediabedrijf bundelen hun krachten. Maandag 2 september lanceerden zij hun bedrijf: Het Influencer Bureau (HIB). Een fullservice  influencer marketingbureau waar zij bedrijven gaan helpen met het vergroten van hun online zichtbaarheid door samenwerkingen aan te gaan met influencers.

Door hun ervaring in de mediabranche aan zowel klant- als influencers kant geven zij aan te weten wat er nodig is om met een goede strategie en het vinden van de beste match succesvolle campagnes op te starten voor bedrijven. HIB is gestart doordat zij de vraag naar samenwerkingen met influencers zagen toenemen bij bedrijven. Veel bedrijven willen ‘iets’ doen met influencers maar weten niet goed waar te beginnen, hebben er simpelweg de tijd niet voor of twijfelen nog wat influencer marketing hen oplevert.

Het is het nieuwe mond-tot-mond reclame anno 2019.

Meer dan fitgirls

Hoe past deze vorm van marketing bij het nuchtere Westfriesland? Denise: “Influencer marketing is voor veel ondernemers uit West-Friesland misschien nog onbekend terrein, dat is logisch want het is relatief ‘nieuw’. Influencer marketing biedt juist kansen om producten/diensten op een effectieve manier onder de aandacht te brengen. Dat gaat verder dan een hype. Influencer marketing gaat alleen maar meer groeien de komende jaren. Het is het nieuwe mond-tot-mond reclame anno 2019. Wel kunnen we ons voorstellen dat influencer marketing een bepaald beeld op roept. Dit ervoer ik zelf ook zo. Ik schrijf op onze website: ‘’Anderzijds en misschien is dat de Noord-Hollandse nuchterheid, voelde ik ook de drang om het anders te doen. Het woord ‘influencer’ riep bij mij te vaak het beeld op van fitgirls die via opvallende product placement ontbijtgranen promoten. Met HIB focussen we op matching en creatieve campagnestrategieën. Inhoudelijk sterke campagnes maken, dat is het doel.’’

ADVERTISEMENT

Het doel van de ondernemers is om influencer marketing toegankelijker te maken voor het MKB en hiermee nog meer bedrijven te helpen het maximale uit hun online marketingstrategie te halen.

Tags: Featured
Previous Post

Marinus Zoutendijk nieuwe bestuursvoorzitter Westfriese Uitdaging

Next Post

Toyota Botman in Zwaag wordt overgenomen door Autobedrijven Jacob Schaap

Next Post
Toyota Botman in Zwaag wordt overgenomen door Autobedrijven Jacob Schaap

Toyota Botman in Zwaag wordt overgenomen door Autobedrijven Jacob Schaap

Recente berichten

  • Geriant viert 25-jarig bestaan met focus op toekomst van dementiezorg
  • Dit zijn de 30 genomineerden voor Beste Onderneming van Noord-Holland 2025
  • Van bakfiets tot Europese bloemenspecialist: de nieuwe generatie Jong neemt het roer over
  • Gratis met de bus voor automobilisten in Noord-Holland-Noord; ‘alternatief uitproberen’
  • Kraakman BV breidt dealernetwerk uit na faillissement GroeNoord
[INSERT_ELEMENTOR id="231479"]
  • Home
  • Nieuws
  • Zakelijk
  • Verdieping
  • Contact

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WestfrieslandRegio
    • WaterlandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Regio vacatures
  • Contact

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.