HOORN – Bo-Rent is met 3.000 auto’s een grote onafhankelijke en autoverhuurder van Nederland. Zij beschikken over meer dan 75 locaties, verspreid door heel Nederland. Bo-Rent is onderdeel van de Hoornse Bo-Mij Groep. Deze groep bestaat uit Bo-Rent autoverhuur, Self-Storage, Skytrain Hoogwerkerverhuur en Bo-Mij groothandel. Om de naamsbekendheid van Bo-Rent te verhogen, zijn zij deze week gestart met een campagne met Abovo Media uit Hoorn als partner.
Bo-Rent richt zich zowel op de zakelijke als op de particuliere markt. Om de naamsbekendheid te verhogen is er een billboardcampagne ingericht in samenwerking met RTL. Hiermee wordt bereik en inhoudelijke bekendheid opgebouwd binnen de diverse doelgroepen. Er zijn een aantal varianten gemaakt, waarbij de verschillende te huren autotypes worden getoond en de belangrijkste usp’s naar voren worden gebracht: gemak en kosten. Daarnaast wordt search optimalisatie ingezet om het website bezoek te stimuleren.
Bo-Rent
Frank Borgeld van Bo-Rent vertelt: “Wij willen met behulp van deze campagne werken aan onze naamsbekendheid. Abovo ondersteunt ons door met behulp van media breder zichtbaar te zijn in de markt en de doelgroep aan te spreken om hiermee Bo-Rent nog beter op de kaart te zetten.”
Abovo
Sander Bakker is Account Director bij Abovo Media: “Bo-Rent autoverhuur is voor veel mensen een bekend merk. Vanuit gemaks- en kostenoogpunt zijn zij de beste partij. Dit willen we bij een brede doelgroep overbrengen door middel van deze campagne. Deze media-inzet vormt de aftrap van onze samenwerking, waarbij we toewerken naar een multimediale strategie”.