HOORN/BUSSUM – Vanaf 1 juli is Tom Daemen verantwoordelijk voor de totale media-inkoop van Abovo Media. Als oprichter en meewerkend voorman van de Media Balie brengt hij de backoffice van zijn bedrijf onder bij Abovo Media.
Marinus Zoutendijk en Kees Verbeek, founders van Abovo Media, zijn verheugd met deze samenwerking. “De Media Balie is al sinds jaar en dag een gevestigde partij in het medialandschap. Wij zijn er dan ook trots op dat wij hun backoffice activiteiten gaan verzorgen”, aldus Zoutendijk. Verbeek vervolgt: “De komst van Tom Daemen, die ons als inkoop directeur komt versterken, is op vele fronten een aanwinst voor Abovo Media. Met zijn kennis en ervaring is hij een uitstekende aanvulling op het bestaande inkoopteam en kunnen we naar de toekomst toe slagvaardig en kwalitatief het verschil blijven maken in de conversievraagstukken van onze klanten”.
‘Weg vervolgen’
“Deze samenwerking biedt de Media Balie de mogelijkheid om onze klanten op dezelfde excellente manier te blijven bedienen”, geeft Tom Daemen als reactie op het nieuws “Vanuit de eigen naam met de inkoopkracht van het grootste onafhankelijke mediabureau van Nederland. Ik zal zelf binnen Abovo Media mijn weg vervolgen, om bij te dragen aan een scherpe en kwalitatieve media-inkoop voor de klanten van Abovo en de Media Balie. Daarnaast zal ik zelf de klanten van de Media Balie blijven voorzien van het best mogelijke media advies. Ik heb zin in deze nieuwe uitdaging.”
In de praktijk betekent dat Daemen is drie dagen in de week actief is bij Abovo en twee voor de Media Balie, waarvan hij directeur/eigenaar blijft.