HOORN – “Foreestenhuis it is. Een plek waar je even bij stil moet staan. Geschiedenis is hier geschreven en wij dragen ons steentje daar graag aan bij.” Roel Alders en Emiel van Beek zijn sinds een half jaar actief met Brandidos en vestigen zich weer in Hoorn. Ook BrandNieuw van René Biesot en Spencer Deen en THOM PUSH met Eman van Doorn, Stephan van de Pol, en Harmen Commandeur betrekken het pand vol historie in Hoorn.
“Onze bedrijven zijn gespecialiseerd in marketing en communicatie. Brandidos zijn merkmakers, gespecialiseerd in concept en creatie. BrandNieuw focust zich op merk- en retailactivatie. Thom Push zijn (video) content creators en Michèle is van origine journalist, blogt en is tekstschrijfster,” beschrijft Alders hoe alle bedrijven goed bij elkaar passen.
Behalve dat zij iets met Hoorn en omgeving hebben, is deze samenwerking een logische stap voor Alders. “Elkaar aanvullen, binnenlopen met lastige vragen, strategische sessies organiseren, inspireren en vooral klanten die hierop zitten te wachten. Een combinatie van specialisten die een totaalpakket kunnen aanbieden. Hoe mooi is dat? Er is dan ook veel vraag naar diverse marketingdisciplines en dat hebben we nu letterlijk onder een fantastisch mooi dak. En nog geïsoleerd ook!”
Foreestenhuis
De bedrijven kunnen elkaar gezamenlijk goed aanvullen. “Het Foreestenhuis heeft met de bureaus alles in zich om grote en kleine merken te bedienen en te verwelkomen zowel regionaal, landelijk als zelfs internationaal. Focus ligt niet zozeer op een bepaald type merk, maar meer merken waar we energie van krijgen. Met energie maak je energie en dit verwerken we graag in onze creaties & executies. Merken vinden het interessant om meer beleving te creëren bij haar klanten. En dat bieden wij vanuit misschien wel de mooiste plek in Hoorn.”