• Home
  • Zakelijk
    • alkmaarinbedrijf
    • noordkopinbedrijf
    • waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Nieuws
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Verdieping
    • Columns
    • Starter vd Week
    • Radio
  • Agenda
  • Regio vacatures
  • Contact
ZakelijkNHN
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WestfrieslandRegio
    • WaterlandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WestfrieslandRegio
    • WaterlandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
ZakelijkNHN
No Result
View All Result

Sandra Hijgemann nummer 2 zelfstandig reisadviseur Nederland

redactie Door redactie
2 februari 2017
in Westfriesland
0
Sandra Hijgemann nummer 2 zelfstandig reisadviseur Nederland
0
SHARES
7
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

MIDWOUD – Maandag 30 januari zag Sandra Hijgemann na maanden keihard werken, opdrachten (o.a. marketingplan en promotie) beloond worden door de Vakjury tot de nummer 2 zelfstandige reisadviseur (ZRA) van Nederland.

Sandra Hijgemann The Travel Club is vanuit Midwoud actief als zelfstandig reisadviseur. Zij kijkt tevreden terug op de finale; “Na een zeer spannende “battle” mocht ik met de 2e prijs naar huis. (1e van Noord Holland overigens want de nummer 1 zit in Limburg en werkt met personeel vooral ook in Duitsland)”.

De vakjury van de ZRA bestaat o.a. uit Schiphol, AMVR, Travmedia, Sunny Cars, Fox Vakanties, InCompany en YOURS accountancy. Uit het vakjuryrapport: “‘energiek, creatief en gepassioneerd’.
‘Geen moment wordt ongebruikt gelaten om naar buiten te treden. Deze ZRA ademt via Facebook, lijkt het wel. Er wordt veel geïnvesteerd in eigen kennis en vaardigheden als ondernemer. Maar nog veel meer tijd en energie wordt er gestoken in de relatie met klanten. Op een structurele wijze is er persoonlijk aandacht voor elke klant. Dat moet ook wel gezien de omzet die deze ZRA draait. Het maakt niet uit waar deze ZRA op de wereld is, het gaat niet ten koste van de bereikbaarheid. Altijd en overal kan de klant gehoor krijgen.’

ADVERTISEMENT
Previous Post

Interview genomineerden: Hans-Peter Baars van Ventis

Next Post

Hoornse Abovo Media​ gaat voor ‘Eigenzinnig’ in nieuwe look

Next Post
Hoornse Abovo Media​ gaat voor ‘Eigenzinnig’ in nieuwe look

Hoornse Abovo Media​ gaat voor 'Eigenzinnig' in nieuwe look

Recente berichten

  • Aantal winkels in tweedehands kleding blijft groeien
  • Ondernemersvertrouwen minder negatief in derde kwartaal 2025
  • KVK Trendrapport Q2 2025: Startende ondernemer kiest steeds vaker voor een BV
  • KVK sluit vestiging in Den Bosch
  • Twintig jaar het grootste innovatiepodium van Nederland
[INSERT_ELEMENTOR id="231479"]
  • Home
  • Nieuws
  • Zakelijk
  • Verdieping
  • Contact

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WestfrieslandRegio
    • WaterlandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Regio vacatures
  • Contact

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.