HOORN – Het selfservice inkoopplatform voor advertentieruimte, Mediabookers, heeft in 2016 een omzetgroei van 286% ten opzichte van 2015 gerealiseerd. Het Hoornse bedrijf, onderdeel van Abovo Media wil verder groeien en start binnenkort een nieuw platform voor radiocommercials.
Jimmy van Dok, general manager van MediaBookers: “We merken dat steeds meer mensen gebruik maken van ons platform. In 2016 kregen we er ruim 2100 nieuwe gebruikers bij. Ook zien we dat er steeds grotere orders afgenomen worden. Er is veel vraag naar all-inpakketten. Hier geven we gehoor aan door in februari 2017 RadioBookers te lanceren, een selfservice platform dat volledig gericht is op radio.”
Radiobookers
RadioBookers.nl moet een nieuw en volgens eigen zeggen uniek initiatief in het medialandschap worden. Gebruikers van RadioBookers krijgen de mogelijkheid om compleet verzorgde radiopakketten af te nemen. Deze zeer gevarieerde pakketten zijn gericht op zender, doelgroep of regio. “Wat ook uniek is, is dat de productie van de radiospot inbegrepen is in de pakketprijs.”