• Home
  • Zakelijk
    • alkmaarinbedrijf
    • noordkopinbedrijf
    • waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Nieuws
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Verdieping
    • Columns
    • Starter vd Week
    • Radio
  • Agenda
  • Regio vacatures
  • Contact
ZakelijkNHN
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WestfrieslandRegio
    • WaterlandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WestfrieslandRegio
    • WaterlandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
ZakelijkNHN
No Result
View All Result

Hoornse Abovo Media​ gaat voor ‘Eigenzinnig’ in nieuwe look

redactie Door redactie
2 februari 2017
in Westfriesland
0
Hoornse Abovo Media​ gaat voor ‘Eigenzinnig’ in nieuwe look
0
SHARES
4
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

HOORN – Het Hoornse mediabureau Abovo Media lanceerde donderdag haar nieuwe uitstraling, onder het motto “Eigenzinnig”. Met deze campagne wil het bureau in één woord uitstralen waar zij voor staat: onafhankelijk, doordacht en een tikje eigenwijs. De nieuwe look is te zien via de vernieuwde website abovo.nl, een printcampagne en diverse online uitingen.

Eigen koers

Abovo Media heeft de afgelopen jaren een sterke positie verworven binnen het Nederlandse landschap van mediabureaus. Een bijzondere prestatie vinden zij zelf. Het bedrijf is geen onderdeel van een groot mediainkoop organisatie en zegt daarmee onafhankelijk te zijn. Het mediabedrijf is nog steeds volledig in handen van de twee oprichters, Kees Verbeek en Marinus Zoutendijk.

ADVERTISEMENT

Campagne

De nieuwe Abovo-campagne moet de filosofie van het bedrijf weerspiegelen. Dit is volgens het Hoornse mediabedrijf: nooit afwachten, altijd kijken of het beter kan.

Tags: Featured
Previous Post

Sandra Hijgemann nummer 2 zelfstandig reisadviseur Nederland

Next Post

Oud pand Expert Medemblik krijgt nieuwe invulling

Next Post
Oud pand Expert Medemblik krijgt nieuwe invulling

Oud pand Expert Medemblik krijgt nieuwe invulling

Recente berichten

  • Geriant viert 25-jarig bestaan met focus op toekomst van dementiezorg
  • Dit zijn de 30 genomineerden voor Beste Onderneming van Noord-Holland 2025
  • Van bakfiets tot Europese bloemenspecialist: de nieuwe generatie Jong neemt het roer over
  • Gratis met de bus voor automobilisten in Noord-Holland-Noord; ‘alternatief uitproberen’
  • Kraakman BV breidt dealernetwerk uit na faillissement GroeNoord
[INSERT_ELEMENTOR id="231479"]
  • Home
  • Nieuws
  • Zakelijk
  • Verdieping
  • Contact

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WestfrieslandRegio
    • WaterlandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Regio vacatures
  • Contact

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.