• Home
  • Zakelijk
    • alkmaarinbedrijf
    • noordkopinbedrijf
    • waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Nieuws
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Verdieping
    • Columns
    • Starter vd Week
    • Radio
  • Agenda
  • Regio vacatures
  • Contact
ZakelijkNHN
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WestfrieslandRegio
    • WaterlandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WestfrieslandRegio
    • WaterlandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
ZakelijkNHN
No Result
View All Result

999 Games zet zijn kaarten op Abovo Media

redactie Door redactie
15 september 2017
in Westfriesland
0
999 Games zet zijn kaarten op Abovo Media
0
SHARES
1
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

HOORN – Vanaf september gaat Abovo Media uit Hoorn voor 999 Games, een Nederlands bord- en kaartspellenuitgever, de tv-campagnes verzorgen. De verschillende commercials zullen o.a. te zien zijn op Zapp Kids, Nickelodeon, TLC en FOX. Abovo Media verzorgt de mediaplanning, -inkoop en strategie.

999 Games is bekend geworden door spellen als Carcassonne, 30 Seconds, Halli Galli, Qwirkle en Catan. Erik de Jong, salesmanager van 999 Games, legt uit waarom de keuze op Abovo Media is gevallen: “Abovo Media heeft op ons een zeer gedreven en deskundige indruk gemaakt. Daarnaast zijn ze een ervaren speler op het gebied van media-inkoop. Hierdoor hebben we scherpe prijsafspraken kunnen maken.”

Spellenbranche

Kees Verbeek, directeur van Abovo Media: “We zijn bijzonder blij met een klant als 999 Games. Ze hebben in enkele jaren tijd op geheel eigen wijze de leidende marktpositie veroverd in de spellenbranche. Een prestatie van topniveau! We gaan alles uit de kast halen om ze te helpen met het consolideren daarvan.”

ADVERTISEMENT
Previous Post

Starter van de Week: Anouk Romein van Romein Online

Next Post

Uitzending 16 september 2017: Westfriesland-Werkt, Innovatie congres en 40plusrelatie

Next Post
Uitzending 16 september 2017: Westfriesland-Werkt, Innovatie congres en 40plusrelatie

Uitzending 16 september 2017: Westfriesland-Werkt, Innovatie congres en 40plusrelatie

Recente berichten

  • Nieuwe SBI-codes van kracht in het KVK Handelsregister
  • Steeds meer ondernemers kiezen voor het digital nomad-bestaan
  • Aantal winkels in tweedehands kleding blijft groeien
  • Ondernemersvertrouwen minder negatief in derde kwartaal 2025
  • KVK Trendrapport Q2 2025: Startende ondernemer kiest steeds vaker voor een BV
[INSERT_ELEMENTOR id="231479"]
  • Home
  • Nieuws
  • Zakelijk
  • Verdieping
  • Contact

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WestfrieslandRegio
    • WaterlandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Regio vacatures
  • Contact

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.