HOORN – Vanaf september gaat Abovo Media uit Hoorn voor 999 Games, een Nederlands bord- en kaartspellenuitgever, de tv-campagnes verzorgen. De verschillende commercials zullen o.a. te zien zijn op Zapp Kids, Nickelodeon, TLC en FOX. Abovo Media verzorgt de mediaplanning, -inkoop en strategie.
999 Games is bekend geworden door spellen als Carcassonne, 30 Seconds, Halli Galli, Qwirkle en Catan. Erik de Jong, salesmanager van 999 Games, legt uit waarom de keuze op Abovo Media is gevallen: “Abovo Media heeft op ons een zeer gedreven en deskundige indruk gemaakt. Daarnaast zijn ze een ervaren speler op het gebied van media-inkoop. Hierdoor hebben we scherpe prijsafspraken kunnen maken.”
Spellenbranche
Kees Verbeek, directeur van Abovo Media: “We zijn bijzonder blij met een klant als 999 Games. Ze hebben in enkele jaren tijd op geheel eigen wijze de leidende marktpositie veroverd in de spellenbranche. Een prestatie van topniveau! We gaan alles uit de kast halen om ze te helpen met het consolideren daarvan.”