• Home
  • Zakelijk
    • alkmaarinbedrijf
    • noordkopinbedrijf
    • waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Nieuws
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Verdieping
    • Columns
    • Starter vd Week
    • Radio
  • Agenda
  • Regio vacatures
  • Contact
ZakelijkNHN
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WestfrieslandRegio
    • WaterlandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WestfrieslandRegio
    • WaterlandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
ZakelijkNHN
No Result
View All Result

Supermarkt DEEN deelt samen met PWN Wasmaatjes uit

redactie Door redactie
10 maart 2016
in Westfriesland
0
Supermarkt DEEN deelt samen met PWN Wasmaatjes uit
0
SHARES
4
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

HOORN – Hoornse Supermarktketen DEEN is een samenwerking aangegaan met waterbedrijf PWN en HHNK. Op vrijdag 18 maart en zaterdag 19 maart worden bij alle DEEN-filialen in Noord-Holland boven het Noordzeekanaal ‘Wasmaatjes’ uitgedeeld. Deze maatbekertjes helpen de consument de juiste hoeveelheid wasmiddel af te meten en zijn onderdeel van de publiekscampagne ‘Was op Maat’.

Samenwerking

De campagne heeft als doel inwoners van Noord-Holland bewust te maken van de voordelen van zacht water en hen aan te zetten tot de juiste dosering van wasmiddelen. De campagne is een samenwerking tussen drinkwaterbedrijf PWN, Hoogheemraadschap Hollands Noorderkwartier (HHNK) en het duurzaamheidsplatform Nudge.

Was op maat challenge

In tien winkels is op 18 maart een team van PWN-en HHNK-ambassadeurs aanwezig om klanten te informeren over de campagne. Onderdeel van de campagne is de Was op Maat Challenge. Deze Challenge is een bewustwordingsprogramma van dertig dagen per mail. Het daagt deelnemers uit om, met behulp van het Wasmaatje, op maat te doseren. Via deelname aan de Challenge zijn er diverse prijzen te winnen waaronder een zelfdoserende Miele wasautomaat.

ADVERTISEMENT
Tags: DeenPWNSupermarktWas op Maat Challenge
Previous Post

Enza Zaden weer bij laatste selectie Familiebedrijven Award

Next Post

Eigenaren Profile Nan trots op vernieuwde showroom

Next Post
Eigenaren Profile Nan trots op vernieuwde showroom

Eigenaren Profile Nan trots op vernieuwde showroom

Recente berichten

  • Geriant viert 25-jarig bestaan met focus op toekomst van dementiezorg
  • Dit zijn de 30 genomineerden voor Beste Onderneming van Noord-Holland 2025
  • Van bakfiets tot Europese bloemenspecialist: de nieuwe generatie Jong neemt het roer over
  • Gratis met de bus voor automobilisten in Noord-Holland-Noord; ‘alternatief uitproberen’
  • Kraakman BV breidt dealernetwerk uit na faillissement GroeNoord
[INSERT_ELEMENTOR id="231479"]
  • Home
  • Nieuws
  • Zakelijk
  • Verdieping
  • Contact

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WestfrieslandRegio
    • WaterlandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Regio vacatures
  • Contact

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.