• Home
  • Zakelijk
    • alkmaarinbedrijf
    • noordkopinbedrijf
    • waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Nieuws
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Verdieping
    • Columns
    • Starter vd Week
    • Radio
  • Agenda
  • Regio vacatures
  • Contact
ZakelijkNHN
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WestfrieslandRegio
    • WaterlandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WestfrieslandRegio
    • WaterlandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
ZakelijkNHN
No Result
View All Result

Social Blue Academy helpt ondernemers omzet vergroten via Facebook [ADV]

partner bijdrage Door partner bijdrage
13 januari 2016
in Westfriesland
0
Social Blue Academy helpt ondernemers omzet vergroten via Facebook [ADV]
0
SHARES
9
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

ADVERTORIAL “Van likes en shares kun je geen brood kopen”

HOORN – Social Blue, internationaal expert in het genereren van leads & klanten via Facebook, organiseert op 28 januari en 23 februari 2016 de Social Blue Academy. In één dag tijd leren de experts van Social Blue ondernemers hét geheim van de smid: hoe je tegen lage investeringen meer omzet genereert via Facebook.

Veel ondernemers focussen hun marketingstrategie voor Facebook vooral op engagement – het realiseren van zoveel mogelijk likes, shares en comments. “En dat is zonde,” vindt business developer en trainer Kevin Bruggink van Social Blue. “Want van likes en shares kun je geen brood kopen, maar ze zijn wél een middel om jouw doel te bereiken.” MKB’ers laten volgens Bruggink de zeer interessante advertentiemogelijkheden die Facebook biedt massaal links liggen.

ADVERTISEMENT

Ontdek het geheim van de experts: topresultaten tegen lage inkoopkosten

“Wat veel ondernemers bijvoorbeeld niet weten, is dat je met Facebook advertenties zeer eenvoudig lokale doelgroepen kunt bereiken. Maar ook bij het verzamelen van e-mailadressen en telefoonnummers is Facebook onmisbaar” vertelt Kevin. “We leren MKB’ers en ZZP’ers tijdens de training graag hoe ze dat slim aanpakken. Want als je weet wat je doet, kun je met Facebook tegen relatief lage investeringen in no time zeer hoge conversies (downloads, inschrijvingen, verkopen) realiseren.”

Social Blue is internationaal expert op het gebied van Facebook advertisement en werkt als enige in de branche performance based. Klanten betalen enkel voor daadwerkelijk verzamelde kwalitatieve leads (potentiële klanten). Die strategie is haalbaar, omdat de marktleider op het gebied van Facebook advertising precies weet hoe het medium werkt. En die kennis willen ze graag met ondernemers delen.

Praktische Facebooktraining – ga direct aan de slag

Wil jij als ondernemer meer consumenten bereiken, je klantenkring vergroten of meer verkopen in je winkel of webshop? Dan is de Social Blue Academy een uitkomst. Tijdens de praktische training ga je direct zelf aan de slag en leer je:

  • Hoe Facebook precies in elkaar zit.
  • Hoe je op een creatieve manier activerende teksten schrijft en afbeeldingen kiest die aanzetten tot actie.
  • Hoe je slim doelgroepen kiest en optimaliseert.
  • Hoe je campagnes en advertentiesets aanmaakt.
  • Het grote geheim van Social Blue: hoe je campagnes analyseert en optimaliseert, zodat je tegen lage kosten de hoogst mogelijke resultaten behaalt.

Data: 28 januari en 23 februari

Locatie: Social Blue, Nieuwe Steen 27, Hoorn

Kosten: €399 exclusief btw

Meer informatie en inschrijven via: www.socialblueacademy.com

Socail_Blue_Foto_Kevin_3

Tags: advertorialFacebookFeaturedsocial blue
Previous Post

Westfriese ondernemers en overheden samen op Vakantiebeurs

Next Post

EP Beerepoot, Schutz Fashion en De Boet finalist Retailprijs

Next Post
EP Beerepoot, Schutz Fashion en De Boet finalist Retailprijs

EP Beerepoot, Schutz Fashion en De Boet finalist Retailprijs

Recente berichten

  • Geriant viert 25-jarig bestaan met focus op toekomst van dementiezorg
  • Dit zijn de 30 genomineerden voor Beste Onderneming van Noord-Holland 2025
  • Van bakfiets tot Europese bloemenspecialist: de nieuwe generatie Jong neemt het roer over
  • Gratis met de bus voor automobilisten in Noord-Holland-Noord; ‘alternatief uitproberen’
  • Kraakman BV breidt dealernetwerk uit na faillissement GroeNoord
[INSERT_ELEMENTOR id="231479"]
  • Home
  • Nieuws
  • Zakelijk
  • Verdieping
  • Contact

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WestfrieslandRegio
    • WaterlandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Regio vacatures
  • Contact

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.