• Home
  • Zakelijk
    • alkmaarinbedrijf
    • noordkopinbedrijf
    • waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Nieuws
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Verdieping
    • Columns
    • Starter vd Week
    • Radio
  • Agenda
  • Regio vacatures
  • Contact
ZakelijkNHN
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WestfrieslandRegio
    • WaterlandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WestfrieslandRegio
    • WaterlandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
ZakelijkNHN
No Result
View All Result

Eerste KaapHoorntje voor counsellors Chileense ambassade

redactie Door redactie
18 mei 2015
in Westfriesland
0
Eerste KaapHoorntje voor counsellors Chileense ambassade
0
SHARES
3
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

DSC_2603-2 (Large)HOORN – Vrijdagmiddag net op het moment dat het zonnetje doorbrak overhandigde Priscilla Wisker van IJssalon Vivaldi het eerste Kaap Hoorntje aan dhr. Antonio Correa en dhr. Jorge Carvajal, beide counsellor (raadslid) van de Ambassade van Chili. Het speciale ijsje voor Kaap Hoorn 400 is vanaf afgelopen weekend te koop bij de vestigingen van IJssalon Vivaldi in Hoorn, Bovenkarspel en Enkhuizen.

Toeval leek deze middag niet te bestaan. De beide heren van de ambassade waren op locatiebezoek bij Manifesto in Hoorn. Dit in verband met de band Bordemar, die door de ambassade wordt afgevaardigd voor de feestelijkheden rond Kaap Hoorn 400.

Ron Wisker van IJssalon Vivaldi had net die dag ervoor eindelijk zijn ‘sleeves’ gehad die het ijs herkenbaar maakt als Kaap Hoorntje. Het combineren van beide activiteiten leek logisch. Met de eerste zonnestralen van de dag kreeg het moment ook nog een extra feestelijk tintje. Klanten kunnen zelf de smaken bepalen van de ijsbollen. “We hebben vorig jaar geprobeerd met ijs met een pepertje erin, maar dat werd geen succes. Mensen houden toch meer van de bekende en zoete smaken,” aldus Priscilla Wisker.

ADVERTISEMENT

[soundcloud url=”https://api.soundcloud.com/tracks/206055240″ params=”color=ff5500&auto_play=false&hide_related=false&show_comments=true&show_user=true&show_reposts=false” width=”100%” height=”166″ iframe=”true” /]

Video

Tags: Ambassade van ChilihoornIJssalon VivaldiKaap HoornKaapHoorntje
Previous Post

DEEN ontwikkelt met Het Grootslag winkelcentrum met zorgappartementen

Next Post

Column Sandra Smit: Feminisme

Next Post
Column Sandra Smit: Feminisme

Column Sandra Smit: Feminisme

Recente berichten

  • Geriant viert 25-jarig bestaan met focus op toekomst van dementiezorg
  • Dit zijn de 30 genomineerden voor Beste Onderneming van Noord-Holland 2025
  • Van bakfiets tot Europese bloemenspecialist: de nieuwe generatie Jong neemt het roer over
  • Gratis met de bus voor automobilisten in Noord-Holland-Noord; ‘alternatief uitproberen’
  • Kraakman BV breidt dealernetwerk uit na faillissement GroeNoord
[INSERT_ELEMENTOR id="231479"]
  • Home
  • Nieuws
  • Zakelijk
  • Verdieping
  • Contact

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WestfrieslandRegio
    • WaterlandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Regio vacatures
  • Contact

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.