• Home
  • Zakelijk
    • alkmaarinbedrijf
    • noordkopinbedrijf
    • waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Nieuws
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Verdieping
    • Columns
    • Starter vd Week
    • Radio
  • Agenda
  • Regio vacatures
  • Contact
ZakelijkNHN
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WestfrieslandRegio
    • WaterlandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WestfrieslandRegio
    • WaterlandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
ZakelijkNHN
No Result
View All Result

DEEN groeit door in aantal huishoudens als klant

redactie Door redactie
19 mei 2015
in Westfriesland
0
DEEN groeit door in aantal huishoudens als klant
0
SHARES
1
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Deen_StanKentonhof_googleStreetviewHOORN – Supermarktketen DEEN uit Hoorn is in 2014 wederom gegroeid in het aantal huishoudens als klant in Nederland. Ten opzichte van 2012 kon DEEN in 2014 ruim 60.000 nieuwe huishoudens als klant ontvangen zo blijkt uit cijfers van GfK via Distrifood.

Uit de cijfers van GfK blijft Albert Heijn de supermarktketen met de meeste klanten (6,46 miljoen). Discounter Lidl staat met 5,31 miljoen klanten op de tweede plaats en haalt daarmee Aldi in. Ook groei werd behaald door Plus (+100.000), Nettorama (+90.000) en Emté (+70.000). Spar verliest 80.000 klanten.

De meeste supermarkten hebben hun klantenkring vergroot door nieuwe vestigingen te openen. Jumbo supermarkten groeide met 1,05 miljoen huishoudens als klant in 2014 (4,78 miljoen huishoudens) ten opzichte van het jaar 2012. De groei is mede veroorzaakt door de nieuwe Jumbo winkels die daarvoor behoorde bij de C1000.

ADVERTISEMENT
Tags: DeenGroeihoornhuishoudensKlantSupermarktketen
Previous Post

Column Sandra Smit: Feminisme

Next Post

Björn Kuipers scheidsrechter én supermarktondernemer

Next Post
Björn Kuipers scheidsrechter én supermarktondernemer

Björn Kuipers scheidsrechter én supermarktondernemer

Recente berichten

  • Geriant viert 25-jarig bestaan met focus op toekomst van dementiezorg
  • Dit zijn de 30 genomineerden voor Beste Onderneming van Noord-Holland 2025
  • Van bakfiets tot Europese bloemenspecialist: de nieuwe generatie Jong neemt het roer over
  • Gratis met de bus voor automobilisten in Noord-Holland-Noord; ‘alternatief uitproberen’
  • Kraakman BV breidt dealernetwerk uit na faillissement GroeNoord
[INSERT_ELEMENTOR id="231479"]
  • Home
  • Nieuws
  • Zakelijk
  • Verdieping
  • Contact

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WestfrieslandRegio
    • WaterlandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Regio vacatures
  • Contact

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.