• Home
  • Zakelijk
    • alkmaarinbedrijf
    • noordkopinbedrijf
    • waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Nieuws
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Verdieping
    • Columns
    • Starter vd Week
    • Radio
  • Agenda
  • Regio vacatures
  • Contact
ZakelijkNHN
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WestfrieslandRegio
    • WaterlandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WestfrieslandRegio
    • WaterlandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
ZakelijkNHN
No Result
View All Result

Budget 50.000 euro voor toerisme in Noord Holland

redactie Door redactie
18 februari 2015
in Westfriesland
0
Budget 50.000 euro voor toerisme in Noord Holland
0
SHARES
4
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter
nu-hier-noordholland
Afbeelding uit aanvraagformulier subsidie

NOORD-HOLLAND –  Sinds augustus 2011 voert Amsterdam Marketing de Toeristische Marketing & Promotie uit van de provincie Noord-Holland. in het kader van de Toeristische Marketing & Promotie van de Provincie Noord-Holland voor gekozen om in 2015 een bedrag van €50.000 beschikbaar te stellen voor stimuleringsactiviteiten. Partijen kunnen een beroep doen op dit budget met activiteiten die aansluiten op de doelstellingen van de Toeristische Marketing & Promotie.

Van het Promotiebudget Noord-Holland kan de toeristisch/culturele sector in Noord-Holland profiteren, waaronder:

  • Regio VVV’s, citymarketingorganisaties en overheden in Noord-Holland
  • Toeristisch en cultureel bedrijfsleven in Noord-Holland, waaronder leden van de brancheorganisaties

De focus van de promotie ligt op de sterke merken van de provincie Noord-Holland, met andere woorden de voor de bezoeker herkenbare plaatsen en gebieden zoals Texel, de kust en bijvoorbeeld de Zuiderzeeplaatsen. Om duidelijk te maken dat deze gebieden onderdeel zijn van Noord-Holland is de verbindende slogan ‘Nu.Hier.Noord-Holland’ ontwikkeld. ‘Nu’ staat voor actualiteit en ‘Hier’ staat voor locatie.

ADVERTISEMENT

Download hier het aanvraagformulier promotiebudget

Tags: MarketingNoord-HollandPromotieToerisme
Previous Post

Relatief veel jonge boeren in Medemblik; In top 7 Nederland

Next Post

Opening toeristisch seizoen over promotie van de regio

Next Post
Opening toeristisch seizoen over promotie van de regio

Opening toeristisch seizoen over promotie van de regio

Recente berichten

  • Geriant viert 25-jarig bestaan met focus op toekomst van dementiezorg
  • Dit zijn de 30 genomineerden voor Beste Onderneming van Noord-Holland 2025
  • Van bakfiets tot Europese bloemenspecialist: de nieuwe generatie Jong neemt het roer over
  • Gratis met de bus voor automobilisten in Noord-Holland-Noord; ‘alternatief uitproberen’
  • Kraakman BV breidt dealernetwerk uit na faillissement GroeNoord
[INSERT_ELEMENTOR id="231479"]
  • Home
  • Nieuws
  • Zakelijk
  • Verdieping
  • Contact

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WestfrieslandRegio
    • WaterlandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Regio vacatures
  • Contact

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.