• Home
  • Zakelijk
    • alkmaarinbedrijf
    • noordkopinbedrijf
    • waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Nieuws
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Verdieping
    • Columns
    • Starter vd Week
    • Radio
  • Agenda
  • Regio vacatures
  • Contact
ZakelijkNHN
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WestfrieslandRegio
    • WaterlandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WestfrieslandRegio
    • WaterlandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Regio vacatures
  • Contact
No Result
View All Result
ZakelijkNHN
No Result
View All Result

Toeristische glossy ter promotie van Medemblik

redactie Door redactie
9 maart 2012
in Westfriesland
0
Toeristische glossy ter promotie van Medemblik
0
SHARES
5
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Een journalistiek opgezet glossy met informatie over toeristische attracties, overnachtingen, horeca, wandel en fietsroutes en de geschiedenis van Medemblik. Dat wordt het nieuwe magazine InMedemblik.

,,Een Michelingids voor Medemblik’’, aldus uitgever Peter Commandeur. Tijdens een stadsraadsvergadering, vorig jaar, sloegen verschillende ondernemers in de toeristenbranche in Medemblik de handen ineen. Door samen te werken, activiteiten op elkaar af te stemmen en zich beter te presenteren moeten meer toeristen Medemblik en omgeving leren waarderen, is de bedoeling.

Het resultaat van heel veel brainstormen werd woensdagavond duidelijk tijdens de eerste presentatie van de nieuwe Stichting Toeristisch Platform Medemblik. Ondernemers, college- en raadsleden; ze vonden allemaal de weg naar De Bijenstal in Opperdoes. In april verschijnt het toeristisch magazine waarin Medemblik zich presenteert aan de toerist. Er komt ook een website met forum waarop ondernemers die allemaal hetzelfde willen elkaar kunnen vinden. Want Medemblik wil meer mensen trekken, benadrukte Commandeur. ,,En die mensen willen we allemaal geld laten uitgeven, hier in Medemblik!’’

ADVERTISEMENT

Bron: NHD

Tags: HorecamedemblikToerisme
Previous Post

Afhaal wok moet buurtwinkel Onderdijk redden

Next Post

Wand weg voor etalage Mitra Heerhugowaard

Next Post
Wand weg voor etalage Mitra Heerhugowaard

Wand weg voor etalage Mitra Heerhugowaard

Recente berichten

  • Aantal winkels in tweedehands kleding blijft groeien
  • Ondernemersvertrouwen minder negatief in derde kwartaal 2025
  • KVK Trendrapport Q2 2025: Startende ondernemer kiest steeds vaker voor een BV
  • KVK sluit vestiging in Den Bosch
  • Twintig jaar het grootste innovatiepodium van Nederland
[INSERT_ELEMENTOR id="231479"]
  • Home
  • Nieuws
  • Zakelijk
  • Verdieping
  • Contact

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WestfrieslandRegio
    • WaterlandRegio
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Verdieping
    • Column
    • Regio vacatures
  • Contact

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.